wtorek, 7 stycznia 2014

BLOG O SEKSIE? Czemu nie?

Od dawna w mojej głowie rodził się pomysł, aby rozpocząć pisanie bloga. Posiadam od niedawna blog http://fashionbeautyhealthandmore.blogspot.com/ , a teraz chcę spróbować czegoś ambitniejszego. Od kilku lat udzielam się na pewnej stronie w dziale "Dla dorosłych" i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że wiedza polskiej młodzieży na tematy związane z seksem jest nikła. Ciągle powtarzające się pytania: "Co to jest seks/seks oralny/seks analny/petting/orgazm itd.?", "Jak założyć prezerwatywę?", "Czy nadal jestem dziewicą, jeżeli chłopak dotknął mojego krocza?" lub "Czy jestem w ciąży, bo wytarłam się ręcznikiem taty?" sprawiły, że postanowiłam stworzyć miejsce, gdzie młodzi ludzie znajdą odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące ludzkiej seksualności. Czas pokaże czy ten pomysł się sprawdzi, ale ja szczerzę w to wierzę i mam nadzieję, że znajdą się osoby, których zainteresuje ta tematyka i które znajdą tutaj odpowiedzi, których szukają. 

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania, wątpliwości dotyczące tej dziedziny, niech śmiało pisze w komentarzach, a postaram się odpowiedzieć i poradzić, jeżeli tylko będę mogła. Mam poczucie, że nie jestem wybitnym, wykształconym ekspertem, ale moja wiedza i doświadczenie są na tyle obszerne, że mogę się wypowiadać w tej kwestii.

Gorąco wszystkich zapraszam na tę stronę. Czytajcie, oceniajcie, komentujcie, zadawajcie pytania :)
N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz